تلفن تماس : 02128426014
شانیا مارکتینگ

شانیا مارکتینگ

ارائه دهنده انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ

قالب وب سایت

تاریخ انتشار : 2022/01/14

قالبی که دوست دارید را انتخاب کنید!

قالب یا همان تمپلیت وب سایت در واقع همان نقش ویترین کسب و کار شما را ایفا می کند. از این رو باید یک سایت زیبا و حرفه ای راه اندازی کنید تا بتوانید کاربران را متقاعد سازید که در میان سایت های رقبا به انتخاب وب سایت شما بپردازند. بنابراین می توان گفت که انتخاب قالب یکی از مهم ترین و اساسی ترین مباحث در طراحی وب سایت است. فاکتورهای متعددی در انتخاب بهترین قالب موثر هستند و باید قالبی را تهیه کنید که با تجارت، بودجه و اهداف تجاری شما متناسب باشد. اگر می خواهید با انواع قالب وب سایت بیشتر آشنا شوید تا پایان با شانیا مارکتینگ همراه باشید.

قالب وب سایت - وبسایت شانیامارکتینگ

منظور از قالب وب سایت چیست؟

قالب وب سایت فایل های html و css هستند که ظاهر سایت شما را تشکیل می دهند. قالب ها به صورت صفحات از پیش طراحی شده اند و با توجه به ویژگی هایی که دارند شرایطی را فراهم می کنند تا کاربران بتوانند طراحی سایت خود را انجام دهند و بر روی سایت محتواهای متنی و بصری خود را بارگذاری کنند. با استفاده از قالب وب سایت طراحی سایت بسیار ساده است و فرآیند طراحی با سرعت بیشتر و هزینه کمتر انجام می شود.

قالب وب سایت - وبسایت شانیامارکتینگ

قالب وب سایت شامل چه مواردی است؟

قالب وب سایت ضمن رنگ آمیزی سایت طرح آن را نیز تعیین می کند و از طریق آن به راحتی می توانید اندازه کلی وب سایت، ستون ها، فونت ها و نوشته های سایت را به خوبی کنترل کنید. انواع قالب وب سایت می تواند در برگیرنده موارد مختلفی باشد که از جمله آن ها می توان به تصاویر jpg، png ، انیمیشن ها، فرم های تماس، لینک های صفحات دانلود و …اشاره کرد. طراحی و کد نویسی هر یک قالب ها با یکدیگر متفاوت است.

انواع قالب وب سایت

وب سایت ها را به طور کلی می توان به دو دسته ایستا و پویا دسته بندی نمود. قالب ها نیز خود در دو دسته قالب های ایستاتیک و داینامیک (وردپرس) قرار می گیرند. قالب های وب سایت می تواند شامل دانلود فایل های فشرده ، نرم افزار ویرایشگر html، قسمتی از رابط یک وب سایت و … باشد. این قالب ها ممکن است سازگار و ریسپانسیو باشند و یا اینکه صورت ایستا تنها برای گوشی های همراه طراحی شده باشند.

قالب وب سایت - وبسایت شانیامارکتینگ

چرا بهتر است که قالب اختصاصی برای وب سایت خود داشته باشیم؟

برای راه اندازی وب سایت می توان از قالب های آماده وردپرس استفاده نمود و هیچگونه محدودیتی وجود ندارد. اما باید به این نکته توجه نمود که استفاده از این قالب ها نمی تواند شما را به اهدافی که دارید برسانند و در طی مدت زمان کوتاهی به سود و پیشرفت قابل توجهی دست یابید. در واقع می توان گفت که قالب های آماده وردپرس به دلیل تکراری بودن از جذابیت بصری سایت شما می کاهند در نتیجه توجه مخاطبان کمتری به سایت شما جلب می شود.

بنابراین باید سعی کنید که قالب سایت خود را به بهترین شکل ممکن طراحی نمایید تا با راه اندازی یک سایت منحصر به فرد و خاص کاربران بیشتری را به سمت خود جذب نمایید و طی مدت زمان کوتاهی پیشرفت قابل ملاحظه ای را تجربه کنید. از این رو بهتر است که به شرکت های معتبر و فعال در زمینه طراحی سایت مراجعه کنید و یک قالب اختصاصی سفارش دهید.

قالب وب سایت - وبسایت شانیامارکتینگ

در انتخاب قالب سایت باید به چه نکاتی توجه نمود؟

در هنگام انتخاب قالب وب سایت باید به نکاتی توجه کنید تا بتوانید در میان هزاران طرح و قالب متفاوت بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. در ادامه به برخی از این نکات اشاره می کنیم.

  • چه وب سایتی می خواهید طراحی کنید؟

پیش از هر اقدامی باید موضوع و حوزه فعالیت سایت خود را مشخص کنید. در صورتی که در مورد این موضوع به یک تصمیم قطعی نرسید انتخاب قالب سایت در میان هزاران قالب زیبا و متنوع دشوار خواهد بود و نمی توانید انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید.

  • تعیین میزان بودجه

بودجه ای که برای خرید قالب سایت می خواهید اختصاص دهید نیز مهم است. در صورتی که در ابتدای راه اندازی سایت نمی خواهید هزینه زیادی صرف کنید و بودجه محدودی دارید می توانید از قالب های وردپرسی موجود متناسب با سایت خود استفاده کنید. این قالب ها را بعدا می توانید با قالب های اختصاصی تغییر دهید.

  • از قالب های واکنش گرا استفاده کنید

قالب های واکنش گرا یا ریسپانسیو با توجه به اینکه بر روی تمام پلتفرم ها قابل دسترسی هستند بهترین گزینه برای طراحی سایت هستند. می توان گفت سایت هایی که از واکنش گرایی پشتیبانی نمی کنند با شکست مواجه می شوند، زیرا بخش قابل توجهی از مشتریان خود را از دست خواهند داد.

  • اطمینان حاصل کنید که طراحان قالب سایت از آن پشتیبانی می کنند

ارائه خدمات پشتیبانی و پس از فروش از دیگر موارد حائز اهمیت در خصوص خرید قالب سایت است. زیرا قطعا پس از راه اندازی سایت به مشاوره و پشتیبانی نیاز پیدا می کنید. بنابراین باید یک تیم پشتیبانی قوی و حرفه ای در کنار خود داشته باشید. علاوه بر این در مورد هزینه پشتیبانی نیز باید اطلاعاتی را به دست آورید.

  • در انتخاب قالب سایت عجله نکنید

کاملا طبیعی است با راه اندازی سایت بسیار هیجان زده شوید و بخواهید با انتخاب یک قالب سایت با مشتریان ارتباط برقرار کنید و به رویاهای خود دست یابید. اما در مورد انتخاب قالب سایت هرگز نباید عجله کنید، زیرا در صورتی که یک قالب نامناسب انتخاب کنید که نتواند پاسخگوی نیازهای مشتریان شما باشد باید تایم بیشتری را به تغییر آن و افزودن ویژگی های جدید اختصاص دهید.

چطور می توانم یک قالب وب سایت سفارش دهم؟

برای سفارش قالب های از پیش آماده و قالب های اختصاصی کافی است که به سایت شانیا مارکتینگ مراجعه کنید تا طراحان و برنامه نویسان حرفه ای و متخصص این مجموعه قالب وپوسته مد نظر شما را با هزینه ای مقرون به صرفه و در کوتاه ترین زمان ممکن با بهره گیری از جدیدترین فناوری ها و ابزارها برای شما طراحی کنند.

با سپردن طراحی قالب سایت خود به شانیا مارکتینگ که از معتبرترین سایت های فعال در این حوزه است دیگر دغدغه ای بابت پشتیبانی از وب سایت نخواهید داشت. زیرا این مجموعه صفر تا صد کدنویسی ها و طراحی قالب ها را به کمک نیروهای متخصص خود انجام می دهد و از قالب های خود به صورت مادام العمر پشتیبانی می کند. بنابراین اگر می خواهید با راه اندازی یک وب سایت تحولی در کسب و کار خود ایجاد کنید کافی است که با کارشناسان شانیا مارکتینگ تماس برقرار کنید و از مشاوره های آن ها استفاده کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به اهداف شغلی و مالی خود دست یابید.