تلفن تماس : 02128426014
شانیا مارکتینگ

شانیا مارکتینگ

ارائه دهنده انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ

پنل پیامک(اس ام اس )

تاریخ انتشار : 2022/01/14

پنل پیامک

خیلی از کاربران با توجه به بیزینس و کسب و کار خود به ارسال پیامک انبوه نیازمند هستند اما اطلاعات چندانی از پنل پیامکی ندارند. در صورتی که استفاده از این پنل ها یک فرصت استثنایی برای اغلب فروشگاه ها و کسب و کارها محسوب می شود. در واقع با خرید پنل پیامکی می توان در بستر اینترنت به صورت گروهی و انبوه حتی به شماره های مسدود پیامک ارسال نمود. این ابزار موجب می شود که بتوانید به راحتی در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

پنل پیامکی چیست؟

سرویس پیام کوتاه یا SMS در واقع سرویسی از شبکه های تلفن همراه به منظور ارسال و دریافت پیامک به کمک سایر شبکه های تلفن همراه می باشد. می توان گفت که یکی از مهم ترین دستاوردهای صنعت و فناوری در طی دهه اخیر پنل های پیامکی است. امروزه روش های مختلفی برای تبلیغ در اینترنت وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان به سرعت با مخاطبان ارتباط برقرار نمود و به تبلیغ خدمات یا محصولات مد نظر پرداخت.

 سامانه پیشرفته و هوشمند ارسال پیام کوتاه نیزجهت مدیریت و ارسال پیامک انبوه و در راستای دستیابی به اهداف تجاری از طریق یک صفحه وب راه اندازی شده است. جهت استفاده از اکثر پنل های پیامکی و ارسال پیامک انبوه باید به اینترنت متصل شوید. البته برخی از این پنل های پیامکی تحت ویندوز هستند و بدون نیاز به اینترنت نیز می توان از آن استفاده نمود.

پنل پیامک - وبسایت شانیا مارکتینگ

چرا باید پنل پیامکی داشته باشیم؟

امروزه بالغ بر ۹۵% مردم از موبایل استفاده می کنند، از این رو قطعا یکی از مهم ترین استراتژی های بازاریابی در دنیا بازاریابی پیامکی که بر اساس موبایل شکل گرفته است خواهد بود. به طوری که تمامی کسب و کارها با استفاده از آن می توانند در بازار رقابت به خوبی بدرخشند. علاوه بر این کسب و کارها باید بتوانند در مدت زمانی کوتاه و بدون واسطه به تبلیغات و معرفی خدمات خود در سطحی گسترده بپردازند. یکی از بهترین روش ها برای این منظور استفاده از پنل اس ام اس است. از این رو تمامی کسب و کارها برای آنکه پیشرفت چشمگیری داشته باشند و بتوانند به اهداف مالی و کاری خود در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه ای کم دست یابند به پنل پیامکی نیاز دارند.

پنل پیامک - وبسایت شانیا مارکتینگ

ویژگی های پنل های پیامکی

پنل های پیامکی دارای انواع مختلفی هستند که هر یک قابلیت های خاصی دارند که کسب و کارها با توجه به نیاز خود می توانند بهترین گزینه را انتخاب کنند. از مهم ترین ویژگی های پنل اس ام اس می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • قابلیت ارسال پیامک

با استفاده از پنل پیامکی می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به شماره تمامی مشتریان پیامک انبوه ارسال کنید. در صورتی که به تازگی کسب و کار خود را آغاز کرده اید و مشتریان چندانی ندارید می توانید از بانک شماره های آماده ای که در سامانه پیامکی وجود دارد استفاده کنید و بازاریابی پیامکی خود را آغاز نمایید.

  • امکان دریافت پیامک

پنل های پیامکی دارای قابلیت فوق العاده ای برای برقراری ارتباط و تعامل میان شما و مشتریانتان هستند و با استفاده از آن ها می توانید از نظر مشتریان در خصوص کسب و کار خود مطلع شوید، مسابقه پیامکی راه بیاندازید و …. که همگی در جهت پیشرفت و موفقیت کسب و کارها است.

  • ارسال پیامک بر اساس سن و جنس

هر یک از مشاغل با گروه های سنی خاصی در ارتباط هستند و مخاطبان خاصی دارند. بنابراین کاملا طبیعی است که اگر یک کسب و کار بخواهد برای تمامی مردم یک شهر یا منطقه پیامک ارسال نماید بازدهی چندانی نخواهد داشت و باید مشتریان هدف خود را بر اساس سن و جنسیت مشخص کند تا بتواند به بهترین بازدهی و نتایج ممکن دست یابد.

  • ارسال بر اساس شغل

از دیگر قابلیت های جذاب پنل های پیامکی می توان به امکان ارسال بر اساس شغل اشاره نمود. این ویژگی برای مشاغلی که در صنف خاصی مشغول به فعالیت هستند می تواند بسیار مناسب و موثر باشد. در واقع این شیوه تبلیغاتی ارزان بازدهی عالی دارد، زیرا پیامک های تبلیغاتی به دست افرادی می رسد که مخاطب هدف هستند. به این ترتیب مشاغل می توانند میزان فروش خود را چندین برابر نمایند.

  • امکان ارسال منطقه ای و ارسال BTS

گاهی اوقات خدمات کسب و کارها به گونه ای است که تنها می توانند یک منطقه خاص که در آن مشغول به فعالیت هستند را تحت پوشش قرار دهند، از این رو می توانند از امکام ارسال پیامک منطقه ای استفاده کنند و از طریق این اطلاع رسانی به نتایج مورد نظر دست یابند. علاوه بر این پنل های پیامکی امکان ارسال از دکل مخابراتی BTS نیز در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند پیامک خود را به افرادی که در منطقه خاصی در رفت و آمد هستند نیز به جز ساکنان آن منطقه نشان دهد.

پنل پیامک - وبسایت شانیا مارکتینگ

کاربرد پنل پیامکی در مشاغل

پنل های پیامکی در مشاغل مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.

  • وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین

در صورتی که دارای یک وب سایت یا فروشگاه آنلاین هستید به تایید کد پیام کوتاه یا اطلاع از خریدها و اعلان به پنل پیامک نیاز دارید پنل خدمات پیام کوتاه می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

  • پنل سرویس پیام کوتاه اپلیکیشن ها

پنل خدمات پیام کوتاه حتی می تواند برای ارسال کد تایید برای اپلیکیشن ها نیز کاربردی باشد.

  • سازمان ها، مدارس و دفاتر

سازمان ها، مدارس، دفاتر و سایر مشاغل کوچک و بزرگ نیز به منظور برقراری ارتباط با مشتریان خود و تبلیغات می توانند از پنل سرویس پیام کوتاه استفاده نمایند. بنابراین پنل های اس ام اس برای تمامی کسب و کارهای مختلف بسیار کاربردی و مفید هستند.

پنل پیامک - وبسایت شانیا مارکتینگ

چگونه پنل پیامک برای کسب و کار خود تهیه کنیم؟

با توجه به موارد ذکر شده می توانید مناسب ترین پنل پیامکی را برای کسب وکار خود انتخاب نمایید. سامانه ها و وب سایت های مختلفی در زمینه عرضه پنل اس ام اس مشغول به فعالیت هستند اما باید یک مجموعه معتبر را انتخاب نمود که برای خدمات خود پشتیبانی مناسبی را ارائه دهند. وب سایت شانیا مارکتینگ یکی از محبوب ترین و معتبرترین مجموعه های فعال در این زمینه است که می توانید با مراجعه به آن و دریافت مشاوره های لازم از کارشناسان آن بهترین پنل های پیامکی با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنید؛ و بدین ترتیب با تبلیغاتی هدفمند و جذب مشتریان بیشتر کسب و کار خود را متحول کنید.